Η αλήθεια είναι ένας ωκεανός που τον ταξιδεύεις με την απορία και όχι με την αμφιβολία

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Κύριε Πλεύρη, πνευματικά δεν είστε Έλληνας





Γιώργος Θωμαϊδης, 13 Ιουνίου 2011*

Με αφορμή τα κείμενα του κ. Πλεύρη κατά των Εβραίων και όχι μόνο
Το αποκρουστικό μεταφυσικό μίσος κατά του άλλου: μίσος κατά Εβραίων για τις επιτυχίες τους στα τραπεζικά και στην επιστήμη και στην τέχνη, μίσος κατά Ελλήνων διότι ελέγχουν το 60% του στόλου της ΕΕ, για το πνεύμα και για τον τρόπο της ζωής τους, μίσος κατά Κινέζων στην Άπω Ανατολή για την εμπορική τους ικανότητα, μίσος κατά Ελλήνων και Αρμενίων στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και στην Αίγυπτο του Νάσερ. Είναι πάντα το ίδιο.
Δεν είναι φυλετικό, ούτε εμπορικό, είναι απλά μίσος για τον καλό μαθητή, για τον άλλο άνθρωπο, για τον άνθρωπο που προσπάθησε.
Μπορεί στο εμπόριο να υπάρχουν αχρείες απάτες, μπορεί στα ναυτιλιακά να υπάρχει δουλεία, μπορεί κάποια μέλη των διάφορων κοινοτήτων να μην είναι τόσο αιχμηρά απέναντι στους επιτυχημένους τους όσο θα όφειλαν (π.χ., κ. Πλεύρη όσοι στηρίζουν το σούπερ νεοφιλελεύθερο κόμμα σας απέναντι σε κάποιους βαθιά διεφθαρμένους Έλληνες εφοπλιστές).
Μπορεί επίσης, υπερ-εθνικιστικά κόμματα και πολιτικές (όπως το ΛΑΟΣ κ.Πλέυρη ;) να έχουν θαυμάσια σχέση με τον τεράστιο πλούτο).
Όμως αυτά, όπως δείχνει τόσο περίτρανα η οικονομική κρίση, δεν είναι λόγος να κυνηγάς τον Αρμένιο καλό μανάβη ή γιατρό, τον Εβραίο καλό ωρολογοποιό ή καθηγητή, τον Κινέζο καλό ιχθυέμπορο ή δικηγόρο. Δεν είναι λόγος να κυνηγάς κανένα, αλλά είναι λόγος να αγωνίζεσαι για κοινωνική δικαιοσύνη. Τομέα στον οποίο διεθνώς πολλοί Εβραίοι διακρίθηκαν.
Επίσης, το να επικαλείσαι τα επιθετικά μεσαιωνικά κείμενα κάποιων σχολιαστών ή υμνογράφων της ορθόδοξης εβραϊκής (ή της ορθόδοξης χριστιανικής κ. Πλεύρη;) θρησκείας για να θίξεις την πολιτιστική κληρονομιά ενός λαού, είναι απλά συκοφαντία.
Εάν ο κ. Πλεύρης αντλούσε από τις πηγές και όχι από τα πηγάδια του μίσους θα ήξερε ότι, στις περισσότερες χώρες όπου υπάρχει ανοχή στον άλλο, οι εβραϊκοί πληθυσμοί μειώνονται, διότι παντρεύονται από 30-70% έξω από την κοινότητα τους, στη Γαλλία π.χ. ιδίως οι μορφωμένοι, Γιατί; Διότι η αγάπη κ. Πλεύρη δεν έχει σύνορα όπως θα θέλατε πολύ.
Επίσης, εάν ο κ.Πλεύρης δεν ήταν παραδομένος στα ναζιστικά οράματα, θα ήξερε πως -με ισχύουσα πάντα την γενετικά αποδεδειγμένη και μακραίωνη ενδογαμία- σύμφωνα με την πιο νέα μελέτη, μεγάλο μέρος των Εβραίων Ασκενάζυ (το 90% του συνόλου των Εβραίων) συνδέεται με σύγχρονους πληθυσμούς της Ευρώπης, του Αιγαίου και της Μ.Ασίας, ένα πολύ μικρό ποσοστό με άλλες περιοχές και το άλλο, επίσης μεγάλο μέρος, με την ευρύτερη Εγγύς και Μέση Ανατολή.**.
(Για αυτό και ο όρος αντισημιτισμός ως ταυτισμένος με τον Εβραϊσμό δεν είναι ορθός καθώς και πάρα πολλοί αραβόφωνοι λαοί είναι Σημίτες)
Τι θα πουν αυτά κ. Πλεύρη; Ότι οι  Εβραίοι (μεσανατολικές με ευρωπαϊκές κυρίως συνδέσεις)- ακριβώς όπως και οι Έλληνες (πρωτοελληνικές με προελληνικές συνδέσεις) από την εποχή του πρώτου ελληνικού αποικισμού- υπήρξαν πρώτα από όλα -και πάνω από όλα- σφυρηλατημένη επί αιώνες πλέον, ομογενής κοινότητα ομόαιμων (δηλαδή συγγενικών οικογενειακά, όχι φυλετικά)  οικογενειών και πολιτισμός και όχι μια μόνο φυλή. Το ξέρετε κύριε Πλεύρη, πως πολλές από τις πιο όμορφες λέξεις της ελληνικής γλώσσας, όπως ειρήνη, ελαία, λαός, υάκινθος και θάλασσα, προέρχονται από την προ-ελληνική, τη γλώσσα των πρώιμων κατοίκων της Ελλάδας με τους οποίους ενώθηκαν και σταδιακά ομογενοποιήθηκαν οι πρώτοι Έλληνες, και αποτελεί ως σήμερα την αρχική βάση του πληθυσμού του Αιγαιακού αρχιπελάγους; Αυτή η διαδικασία της ομογενοποίησης, παρατηρήθηκε σε όλους σχεδόν τους ιστορικούς λαούς οι οποίοι σήμερα εμφανίζουν πολύ μεγάλη εσωτερική ομοιογένεια μέσω της πολιτιστικής ενδογαμίας και όχι μιας και μόνο φυλετικής προέλευσης (αυτό είναι πάρα πολύ σπάνιο). Και, φυσικά, είναι μια διαδικασία δυναμική και ανοιχτή, όχι μια διαδικασία που θα βάλει φραγμό στην αγάπη για κάποιον "Άλλο", με τον οποίο μπορεί ενδεχομένως να ταιριάξεις και να βρεις την ευτυχία. 
Δεν μπορώ λοιπόν να μισήσω εσάς κ.Πλεύρη, διότι ο ελληνισμός του Ευριπίδη, μας διδάσκει να μοιραζόμαστε την αγάπη και όχι το μίσος. Δεν μπορώ να τον κάνω επίσης, διότι ο ελληνιστικός και  εβραϊκός μονοθεϊσμός, συνδυάστηκαν στο λουλούδι που λέγεται χριστιανισμός και το οποίο οι φασίστες μισούν. Διότι ο φασισμός κύριε Πλεύρη πήγε να σβήσει την Αγάπη, όχι μόνο από τις εκκλησίες (μια ελληνική και αρχικά αμεσοδημοκρατική έννοια) αλλά και από τον Ευριπίδη.
Τέλος, μπορούσατε να έχετε θετική ή και οποιαδήποτε -τεκμηριωμένη- κριτική στάση απέναντι στο Ε.Π.Σ.Ε. θέλατε, όπως έχουν πολλοί άλλοι πολίτες: Όμως για εσάς κ.Πλεύρη, η έννοια της κριτικής είναι πρόσχημα, για άλλες, άδικες και ανάλγητες εκδηλώσεις της ανθρώπινης ψυχής..
Γράφω με αυτό το πάθος, όχι διότι, όπως με αποκάλεσαν κάποτε οι ομοιδεάτες σας, είμαι όργανο κάποιων, αλλά διότι το φυλετικό και θρησκευτικό μίσος, είναι μαχαίρι στην καρδιά του πολιτισμού κάθε λαού.
Γράφω έτσι κ. Πλεύρη, διότι είμαι γιατρός, και βλέπω, παρόλες τις δυσκολίες, σε κάθε μουσουλμάνο τον αδερφό μου και σε κάθε Εβραία την αδερφή μου. Αλλοιώς, θα ήμουν ανάξιος του Ιπποκρατικού, πανάρχαια ελληνικού, όρκου μου. Το ξέρετε ότι τον δίνουν και στις Ισλαμικές χώρες και στο Ισραήλ;
κ.Πλεύρη, δεν είστε Έλληνας με την πνευματική έννοια του όρου.
Αντίθετα, η Ζακλίν τε Ρομιγύ, η οποία ήταν μισή Εβραία, είναι ελληνίδα και επίσημα.
Όπως Έλληνας υπήρξε ο Τζελαλαντίν Ρουμί (ο Ρωμηός), τον οποίο είναι βέβαιο ότι θα τον είχατε στείλει σε στρατόπεδο συγκέντρωσης. 
Γιατί; Διότι αυτοί καταλάβαιναν τον Ευριπίδη, ενώ εσείς τον παραφράζετε.
*Το κείμενο -πλήν μιας προσθήκης και μιας διόρθωσης- είναι σχόλιο στο άρθρο του TVXS:
Μήνυση Πλεύρη στην ηγεσία του ελληνικού εβραϊσμού και στο Ε.Π.Σ.Ε

*** Ομιλία Φάνη Κακριδή για "Την Ελληνική Γλώσσα" (19.01.2010)

Η Έννοια του Πολιτισμού -Όψεις του Ελληνικού πολιτισμού
ΤΟΜΟΣ Α’ -4ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ - ΕΞΕΛΙΞΗ & ΔΙΑΛΕΚΤΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

**** "οτοι συνέχθειν, λλ συμφιλεν φυν". Σοφοκλέους, ντιγόνη, στιχ. 523

1 σχόλιο:

  1. Τυχαια επεσα πανω στο κείμενό σας,και ειπα να το διαβάσω.Εχω λοιπον να κανω τις εξης παρατηρήσεις.

    -Δεν υπαρχει η εννοια <>Αν ειναι δυνατον.Αναφερεις επισης επιτυχιες κάποιων εβραίων σε επιστήμες και τέχνες,αόριστα,χωρις να μας αναφέρεις ενα ή δυο παραδειγματα,διοτι είναι παγκοσμίως αγνωστες οποιεσδηποτε επιτυχίες των εβραίων στην επιστημη,π.χ. στο Τελαβιβ υπάρχει η κλινικη-πρότυπο καλλιέργειας και μεταμοσχευσης βλαστοκυττάρων για θεραπεια της Σκληρυνσης κατα πλάκας αλλα ο διευθυντης-επικεφαλής της κλινικης είναι κι εκει ένας Ελληνας.

    -Οι επόμενες τεσσερις παραγραφοι δεν εχουν καμια νοηματική συνδεση.Αναφερεις για δουλεία στα εφοπλιστικά καράβια,απατες στο εμποριο,και οτι αυτα δεν ειναι λόγος να κηνυγας κανέναν αλλα να αγωνιζεσαι για κοινωννικη δικαιοσυνη. Μα ολη την οικονομικη κρίση καποιοι τη δημιουργησαν , αυτους δηλαδη δεν θα τους κηνυγαμε,θα αγωνιζόμαστε έτσι αόριστα για κοινωνική δικαιοσυνη;;Με ποιον τρόπο ακριβως προτεινεις;; Με τα όπλα ή με τα πληκτρολόγια;;

    -Παρακατω αναφερεις καποια στατιστικά τα οποια ειναι όλα ακυρα,διοτι ετσι οπως τα παρουσιάζεις χωρις βιβλιογραφικη παραπομπή ή επαληθευση μεσω δημοσιευμενης στατιστικης ερευνας,ουσιαστικα τα εμφανιζεις σαν προσωπικη σου άποψη και οχι σαν επισημα στατιστικα.Αρα όλα θεωρούνται ακυρα και αυθαίρετα,χρειαζονται αποδειξεις και βιβλιογραφικες παραπομπές.

    -Αναφερεις μια έννοια << γενετικά αποδεδειγμένη και μακραίωνη ενδογαμία>> , χωρις να παραθετεις βιβλιογραφικες παραπομπες και στατιστικες καταγραφες που αποδεικνυουν τα λεγομενα σου,αρα παλι ειναι προσωπική σου άποψη και όχι αντικειμενική και επαληθευμένη,αρα και αυτο θεωρειται ακυρο

    -Στην ιδια παραγραφο αναφέρεις καποια <> χωρις να παραθετεις βιβλιογραφικη παραπομπη για να δουμε και να μελετησουμε τη συγκεκριμενη μελέτη και να αναλυσουμε την επιστημονικη της μεθοδολογία και βάση. Αρα και αυτη η θέση σου ειναι άκυρη,και εκλαμβανεται σαν προσωπικη σου αποψη αναποδεικτη και αυθαιρετη.

    -Τελευταιο σχόλιο,και μια ακομα ανακρίβεια που παραθέτεις είναι η τελευταια σου αποψη οτι δινουν τον ορκο του Ιπποκράτη στο Ισλαμ και στο Ισραήλ.Επισης αυθαιρετη προσωπικη σου αποψη,διοτι το σωστο ειναι (και αν εισαι ιατρος επρεπε να το γνωρίζεις αυτο) στο ισραηλ,σε πολλα πανεπιστημια της Ιταλίας,της Γερμανιας και φυσικα στο Ισλαμ ,οι πτυχιουχοι ιατρικης δινουν τον όρκο του Μαϊμονίδη, ενός Εβραίου γιατρού-φιλοσόφου που έζησε τον 12ο αι. κ.ε. Γεννημένος στην πόλη Κόρδοβα (στη σημερινή Ισπανία), ο Mosheh ben Maimon (משה בן מימון), όπως ήταν ολόκληρο το όνομά του ήταν ραββίνος, γιατρός και φιλόσοφος με πεδίο δράσης την Αίγυπτο και το Μαρόκο, και από τις πηγές αποκαλείται και σαν «δεύτερος Μωυσής.»
    Παραθετω την πηγη:http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/11/blog-post_2321.html
    Ακυρο λοιπόν και αυτο το επιχείρημα σου.

    Το συμπερασμα απο ολα αυτα,ειναι οτι προσπαθησες να απαντησεις στα λεγόμενα του αυταρχικου εθνικιστη κ.Πλευρη με προσωπικες σου αυθαιρετες αποψεις,μη αποδεδειγμένες,χωρις βιβλ.παραπομπες,χωρις τιποτα.Αντιθετα μπορει να παραδεχτει κανεις αντικειμενικα οτι ο κΠλευρης παντα παραθετει στοιχεία και βιβλ.παραπομπες,και οχι προσωπικες γνώμες αναποδεικτες και αυθαιρετες. Αρα λοιπον η σταση σου και ο λόγος σου εχει ολα τα στοιχεια της προπαγανδας επιπέδου Γκεμπελς,επιπεδου Μουσολίνι,επιπέδου Παττακου , και συνεπως αναγκαστικα πρεπει να θεωρηθει έτσι.Παρολες τις ενδεχομένως καλες σου προθέσεις.
    Η πρόταση μου λοιπόν είναι την επόμενη φορά που θέλεις να γράψεις ενα κειμενο που να το λανσαρεις σαν ευγενες και αντικειμενικο,πρεπει να αλλαξεις τροπο γραφης και να περάσεις απο την αυθαίρετη προσωπικη γνώμη στην αποδεδειγμενη και στοιχειοθετημένη άποψη.

    Παντα με φιλικούς χαιρετισμούς,περιμένω την απάντησή σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή